Menu
១. រាល់បណ្តឹងរបស់អតិថិជន នឹងត្រូវបានស្វែងរកដំណោះស្រាយយ៉ាងយូរត្រឹមរយៈពេល ៣០ថ្ងៃ គិតចាប់ពីថ្ងៃទទួលបានបណ្ដឹង។
២. សម្រាប់បណ្តឹងផ្ទាល់មាត់ នឹងត្រូវបានដោះស្រាយក្នុងអំឡុងពេល ០២ថ្ងៃ នៃថ្ងៃធ្វើការ។ ប្រសិនបើបណ្តឹងមិនត្រូវបានដោះស្រាយទេ លោកអ្នកអាចដាក់ពាក្យបណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ ឬតាមរយៈអ៊ីម៉ែលបាន។
៣. បណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ អាចដោះស្រាយក្នុងអំឡុងពេលមិនលើសពី ៣០ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ គិតចាប់ពីថ្ងៃទទួលពាក្យបណ្តឹង។ ករណីបណ្ដឹងនូវមិនទាន់ត្រូវបានដោះស្រាយ យើងខ្ញុំនឹងជូនដំណឹងទៅកាន់លោកអ្នក តាមរយៈ ទូរសព្ទ ឬ អ៊ីមែល ឬ សំបុត្រ អំពីតម្រូវការថេរៈវេលាបន្ថែមដើម្បីធ្វើការដោះស្រាយបន្ត ។
៤. យើងខ្ញុំនឹងជូនដំណឹងទៅកាន់លោកអ្នកវិញ អំពីលទ្ធផលនៃការដោះស្រាយ តាមរយៈ ទូរសព្ទ ឬ អ៊ីមែល ឬ សំបុត្រ ទៅតាមភាពចាំបាច់ដែលអាចធ្វើទៅបាន។
៥. សម្រាប់រាល់ព័ត៍មានរបស់លោកអ្នកនឹងត្រូវបានរក្សាការសម្ងាត់។